kaaos

i min kropp och hjärna, va tusan händer?  

Va ute i lördags med biggan vi hade en feeet kul kväll :) även om hon försvann ett tag på slutet men ja hittade andra bekanta och röjde med ist!   
de blev en flippad kväll jajjemen.    dan efter va den värsta jag nånsin haft men det är en annan femma.

jocke peppade mig och 10 min innan vi skulle på släktmiddag vid 15 tiden så bestämde jag mig för att ta tag i mig själv och började fräsha upp mig sen drog vi och käkade as god mat, mycke mycke skratt blev de också gillas!

hade inte viljat stanna kvar i jockes lägenhet där de varken fanns mat, toapapper lr sällskap.


Idag har jag hängt med mamma och syrran till Mberg och Ikea. de var jobbigt, men ja skulle köpa en dator men inte fick jag med mig någon. Det står mellan en macbook pro och en vaio white.    mac pro är ju mac pro, riktigt het. Men vaion är lite lättare och billigare. vettetusan alltså.


imorrn ska ja fika på stan sen ska ja anja och sofie ha myskväll hos sofie    gräjt asså! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0