flinka jenta.

har fått heta aicha i 2 dagar nu ^^

hahaha kmr sakna dom lite, vilka pajaser!    bara för att man sa japp en gång så går dom om´kring och säger jappjapp hela dagen! haha och gosh  kines killen frågade om jag hade nån käresta (pojkvän) jag ba   neej. Han ba  JA ÄR DIN KÄRESTA och så gav han mig en kram hahah   så söt.

ååh imorrn imorrn gäller det!! ska säga att jag verkligen vill vara där tills jag ska flytta hem, känns så kanonbra!  går upp en timma innan jag börjar så de är greit att det är så nära också och att de ligger mitt i smeten på stan :)


Emma tog en super initativ att vi skulle dela på en pizza, sagt och gjort  pizzerian ligger en gata ifrån bara hur bra är inte det ? behövde inte ens micra den ^^  

Nej shit asssååå så jäkla trött ska nog sova typ nu! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0