äter

as god gröt med sylt! med typ tusen vaniljstånger i :)   fick från jobbet !   fick även hem 6 påsar med smash :D:D



haft en klump i magen i i en vecka nu, men inte nu längre!   haha har inte vågat frågat om hur det blir med allt för ja ville verkligen inte vara på veritas men ville att nadja skulle kläcka ur sig nått och det gjorde hon idag!  annars hade jag fått fråga imorgon sista dan lixom.

ska vara på Nav i januari också till en början!! säkert ända tills jag ska till thailand den 11 feb :D:D

Emma min kära sambo och jag har premiliärbokat flytt hem till svergie idag. Det blir ev den 1 juli =)   det är den fredag så vi lurar på att flytta hem den helgen.   Då kmr jag va less på norskan och att jobba i restaurang och att över huvudtaget arbeta varje dag  ^^ :P   men vi får ändå uppleva lite av oslo sommaren så de blir greit!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0