Är så lycklig!!

japp det är måndag, och tusen dagar kvar till helgen men jag har en good feeling inside :)

tillbaka till brynseng idag, trivs rätt bra där :)  jobbade med en norsk jenta, karro. Alltid kul och snacka om kantinerna med en vikarie haha :P  känns skönt att det stället och några andra som man alltid kommer tillbaka till finns lixom och att man trivs där för en dag:)

Och ´jag är så glad för jag ska tillbaka till mitt place, Nav imorrn :):)  min ledare vill ha mig där och ja vill vara där, kan de bli bättre?  ska fråga henne imorrn också hur de blir i januari när en tjej ska sluta där, jätte tråkigt men då finns de en chans att jag kan ta hennes plats vilket skulle vara guld!   

alltså ja längtar hem rätt ofta varje dag men för varje dag som går lär man känna fler folk och man trivs bättre och bättre, kmr bli svårt och flytta hem men även skönt. Lite halvjobbigt med norskan, lite jobbigt ibland och bo kollektiv, speciellt när man ska sova. Även om jag va så jäkla less på örebro i somras och ville bara därifrån så snabbt ja kunde så saknar ja de nu! 


Och nyår?? hur blir det?   stratos, JAtack! men med lr utan mat?  gaah ingen kan ju bestämma sig. Visst vore ju as nice med 3 rätters men samtidigt så blirde mkt billigare när man kan dricka rätt mkt hemma och sen bara dar till festen. annars måste man ju köpa all dricka på stället och de kan bli rätt dyyyrt!

Haft en jätte mysig helg med sambos sebbe och bror jocke :)  igår kollade vi på saganom ringen och levdepå sötsaker!! :P hehehe.

händer idag då??  tja skulle ju träna typ nuuu men gosh orkar inte. ska käka potatisgratäng och kyckling sen och ikväll blire ung och bortskämd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0