äntligen helg!

så underbart skönt har längtat hela veckan till helg :)
känner mig så jobbtrött men nu har jag bara 5 dagar kvar sen bäre av till örebro för nästan 2 veckors ledigt!

tänkte faktiskt nu på att fira nyår här i Oslo iår. Jaa vet de tar emot mycket, Alltid jag sis och sofie som håller ihop men inte iår.

Jag johanna, kanske emma och karro, tintin och kanske marcus och 2 till, kanske Emilia och hennes vänner hänger på  då kmr de bli kalas kul. Vi tänkte laga fin middag innan och sen dra till Stratos, det ligger på 11,12 våningen med en fet terass :)
vi får väll se hur de blir med allt men vore kul iaf!

Igår var jag på Nav igen, var riktigt riktigt stressigt helt gaaalet! folk åt som dom aldrig sett mat förut och jag bara sprang fram och tillbaka med sallader och fylldepå.  De va precis att jag hann hela tiden, sjukt stressigt!
men det är kul där, riktigt kul att få pyssla med alla sallader och komma på och trixa ihop och så att de stämmer med storlekarna på lådorna i själva salladsbaren.  

sen iaf drog jag på stan och köpte en svat kavaj, svart tröja och en aprikos siden tee shirt as snygg!
efter deet så fikade jag med Tintin, riktigt myyysigt :)




Idag har jag varit på ett nytt ställe igen alltså nr 17. Dagen började rätt dåligt, vägen fram till jobbet var en nerförsbacke (lr där jag trodde att jag skulle) och såklart så ramlar jag omkull på sidan. ställer mig upp och är då på vägen. just då kommer en bil och jag går lite fort så ja skulle komma över till andra sidan men vad händer då? jo jag ramlar omkull igen på andra sidan arslet och ligger där på vägen mitt framför bilen som tvärbromsade och körde på trottoaren......:S   aja öm och snöig mot jobbet!   

en kille där som är utländsk  som vanligt frågar de alltid vart jag bor om jag bor alene(själv) och sen om jag har käresta  men alla mörkhyade frågar om jag är gift.. jag ba  NEHEEEE och skrattar dom rakt upp i fejjan.  aja skit jobbig kille och håller på hela dagen och frågar ut mig om allt och sen så ville han ha mitt nr!!!!!!!   och jag ba skrattade blev så paff och jag ba eeh neej. hur gammal är du? han ba 30!  jag ba ee asså ja ger inte ut mitt nr bara så där det är bara mina närmaste som har det  och då förstod han plötsligt inte vad jag sa och gick runt och tjurade    

assså de flesta svenska tjejer ger inte bara ut sitt nr så där när man nyss träffats. ja menar  du får väll kämpa lite? idiotas! 

aja nu kom jocke OCH sebbe hit :)   hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0