tisdag!

dag 10.

trott lr ej men har typ världens energi!!!!! :D

haft en toppen dag!!  kontoret ringde mig halv sju i morse och ja fick reda på att ja skulle jobba nere vid hamnen, och ja drog dit direkt!   20 minuter senare va ja på plats =)   hade lite problem med att hitta själva ingången men jag såg ju restaurangen utifrån men inte en kotte va där!  så ja stod och väntade i 10 minuter innan en random kvinna skulle in där   ja ba YESSS!! :)

as bra ställe!  de va bara chefen där när jag kom så kom det en till tjej en halvtimma senare.. Fick göra massa idag!  fick mycket mer ansvar på mig idag känns härligt!  fick till och med hon tjejen att visa mig hur man gör med kassan =)  så imorgon ska ja fråga om ja får sitta där hahaha SCARY!!!!       Fick göra alla upplägsfaten, mycket snyggt gjort måste ja säga, skulle ha tagit kort ju men vågade inte hahaha ska ska försöka imorgon..   Dom ba GUD VAD SNYGGT!!  tror dom sa nått på norska om att ja kunde få göra dom där fatena hela tiden lr nått hahah a:P

men de sämta va att vi inte satt ner nån gång mellan halvåtta och kvart över 1.. blev väldigt jobbigt mot slutet, orkade knappt le  hahah ^^   va så himla hungrig! bara druckit juice och kaffe sen frukosten vid 6..  så olika på platserna, vissa platser så tar man en macka i farten medan man lagar mat.. andra ställen går man ut och röker typ och en del ställen så sätter sig alla ned vid borden och äter.

har skit ont i mitt finger :(  klämde mig så hårt igår att de sprack :O     att de tog en hel vecka innan ja skärde mig, långt ju haha :P  fast jaskärde mig ju inte igentligen ^^^

första dagen det spöregnade sen jag flyttade hit.. =P

jo iallfall hade så mkt energi när jag kom hem så ja började städa lägenheten och fick Emma också att städa hihihi, så nu äre den helt REN!!!!! känns underbart! :)

just ja  igårkväll sprang ja runt till massa olika seven elevenoch små kiosker men inga hade simkort! men nu har ja äntligen fixat ett så nu kan ja ringa billigare WEIIIIIII:)

ska nog fixa soppa snart dör av huuunger!!!   btw käkade lax på lunchen fy fan va göttttt! bäst och passa på och ta av de dyraste :)

 


Kommentarer
Postat av: anjaa

härligt mee enerign :D va har du gjort me bloggen föresten, de vita i bakgrunden är borta :o jobbigt att läsa (A)

2010-08-24 @ 21:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0