the voice

är på vare dag jag kommer hem, så jäkla bra musik så här på dagen, lite halvgammal musik som man inte hört på länge :)  låtarna blir ås mkt bättre när man få se videorna också :D

dag 12 btw, sista dagen här innan jag drar hem till örebro över helgen. Ska tillbaka hit med 16.00 bussen på sönda =)

det SPÖREGNADE imorse till jobbet och hem, mina vita små tygskor förvandlades till en sjöö :( plus att jag gick för långt också så fick gå tillbaka haha..  

klockrent imorse ja kom dit vid 7  är man bäst lr ????   

asså den här chefen va rätt jobbig..  hon skulle påpeka allt jag gjorde!  om jag tog en räka för mkt lr om ja la nånting lite snett,  helt sjukt va perfekt allt skulle vara..  enda platsen jag upplevt när man verkligen märker att man har en chef. De andra platserna har de vare lite mer chill och ka får göra som ja vill :)  fast de var den enda chefen som har sagt mitt namn typ 20 gånger på en dag hahah xD

och vissa går runt och pratar hela tiden för sig själv verkar det som eftersom ja har lite halv svårt med språket så vet ja inte om hon pratar med mig lr med sig själv så ja får typ säga bara  mm aa ibland   om hon skulle säga nått till mig hahaha  asså ^^

rätt kul också disk-killen  bor också i asker, fast här i norge hahahah han blev tyckte de va lite skrämmande att jag också bodde i asker fast i svergie hahah  kul vare ^^



bara ja som tkr att jason derulo - inmy head   är lite  eeh ja to much?  om man ser videon.  lite halvjobbig hahah

 

har packat allt förutom kläder, va ska ja ha på mig i helgen ? GAAAHHHH  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0