Sis, du rockar!!

 

Min syster är den bästa tjejen på jorden!!!  asså idag hade ja en sån där "vill inte leva dag"  vilket ja har rätt ofta just nu....   asså inte för att mitt liv suger, utan för min jäkla sjukdom hypoteros, får lite dampanfall ibland ^^

Men hon, gör min dag asså!    hon bara är lixom.. så skön! haha, aja måste upplevas! :)

Jo alltså hypoteros lr hur de stavas..  äter Levaxin mot den varje dag, missar man en tablett i ja vi kan säga 3 dagar så blir man rätt sjuk.. typ  minnesförlust, seg i kroppen, trög i huvudet, fryser/svettas, panikattacker, rastlös och massa mer!     hade allt man kunde tänka sig i under nästan hela mars.. gick upp as mkt i vikt.
har läst massa om det här på nätet och de finns en annan sort av levaxin man kan byta till så försvinner allt skit. Men de ska tydligen va riktigt svårt att få denna medicin då läkarna inte kan ett skit om detta. Men ja ska försöka fixa detta. Så svullnaderna kan försvinna, ja menar hur jag än tränar och äter så ändras ingenting??? ...



livet!   damn, ja och sis lever nu!!!   cykelturer, pingis och film!..  vi åkte typ 18 idag med våra cyklar, skulle till hällebosjön.. tog 2,5 timma!!!!!!!!!!!!! jävla uppförsbackare alltså shit!!   och mallan tappade sin mobil så vi fick åka tillbaka en bit och upp igen för backarna.. sen åkte vi fel också !    men hem, de tog bara en halvtimma haha shit va vi njöt då, bara sköna nerförbackar hem :)

ikv blir noggerbollar och film!!! :)


Kommentarer
Postat av: Mallan

AAAAAAAH DU ÄGER :D Kommer sakna dig galet mycket :(

2010-08-15 @ 00:06:19
URL: http://maluuut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0