Oslo!

Day 2

Allt går för jävla fint på morgonen kommer fram 45 minuter för tidigt, what to doo??? sitter på en sten och väntar utanför... ^^

går in och får träffa chefen för företaget,, hon babblar och babblar jag förstår kanske en tredjedel av allt hon säger.. men fick kläder i allfall och fick börja och jobba där på självaste Ulevein!   men hey! de va inge catering, de va en lunchservering!!!!    hahahahahah 

med 3 utlänska norskar, dom va as sköna drev me mig hela tiden haha   

dom: "e du för jentte å gutt?"
Jag: eeh gutt?    

haha shit va dom garvade åt mig, men ja sa ju rätt lr hur :P

Fick göra lite allt möjligt som man gör i en restaurang, inga konstigheter =)  slutade vid 13.00 och drog till skatteverket, så om 9 dagar kommer skattekortet med personnummer.. men jäklar vilken KÖ hade 30 nummer före mig!

okej, när jag skulle hem därifrån avled jag nästan.. hittade inte trikken-hållplatsen helt sjukt!!! snurrade runt som snurresprätt själv på hal is.. så ja hoppade på en språvagn där de stod majorstua där min nya kompis carro bor och de låg i närheten av där jag bor. De gick ju fint... men den åkte ju bara till major så ja gick av och där stod min älskade 12an! så hann precis med den och finally im home!

gjorde iording en dundertallrik med pasta tomatsås och majs, fin fint!!

sen tog ja trikken till major och hälsade på carro för första gången, jätte go tjej :D och hennes hennes två roomies va också sköna :) dom satt och spelade dummer/giutarr hero  hahaha för kul :)   dit ska ja tillbaka snart!

åkte hem, duschade ochbums i säng..(Sov ca 5 timmar) gick upp 05.00 nästa morgonen= dööööööööd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0