helg i örebro=)

yes åkte nattbussen igår, fy faaaaan alltså! ska aldrig mer sitta längst fram i bussen. AS kallt! asså ja frös ihäl verkligen.. satt och huttrade i min skinnjacka buhu :(  tog 5 timmar och kunde inte sova!
sen i karlstad ville en engelsk kille åka med bussen han hade stått i natten i regnet och väntat i 3 timmar.. och busschaufföerna va as dryga mot honom och pratade på svenska.. vilka dumhuven!  nee de va fullt sa dom bara men wtf ja had eju en ledig plats.    så han skulle vänta i 3 timmar till på nästa... fy fan ja började gråta hela situationen va hemsk. han sa hela tiden  sorry what?   alltså dom svarade han knappt...

imorgon har ja med filt iallfall :)

sov hos jocke till typ 12 igår, drog upp på stan stött på syrran! :D  bara sådär, hon svarade inte på mobilen tur ja hade :)   hon hängde med mig till Usö, tog massa blodprover, sen hälsade ja på lucullus mitt gammla jobb =)
sen gick vi på staaaan i flera timmar :D   köpte två halsdukar, en rosa och en grå, två svarta leggins, smink och lite annat.  Sprit och vin också på systemet ^^

drog hem till jocke sen och fixade mig sen drog ja till frimis vid halv tio, mötte upp ANJA och sofiee :D<3  saknat dom :)   as kuuuuuul kväll!!! och ja kände mig snyggare än någonsin haha har fan gått ner 3-4 kilo på nästan två veckor :P:P:P   och mer kmr de bli, har ju börjat träna som bara den i Oslo och äter as nyttigt.. lever på sallad på jobbet och omelett lr soppa på kvällen =P  och har slutat med sötsaker och mackor ..

idag är jag seg som en gnu. fick åka in till stan efter vart på landet i två timmar..  jocke hade ingen nyckel för den hade jag lagt i brevinkastet.. och ja hade ingen aning om att han bara hade den nycklen.. hmm... handlat massa frukt och grönt, knäckebrö och THE på willys också  så ja klarar mig :)

ikv blire lugnt med familjen.. ska äta massa lax och sen kladdkaka :D   drar hem imorgon vid 16.00 till Oslo igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0