fy fan va allt går bra asssåååÅ!

haha va bara tvungen och säga de ^^   dag 11! shit snart två veckor!   allt har gått så jäkla bra tack vare mina roomies, utan dom   ja hade nog inte klarat mig här hahaha =)

allt flöt på fin fint på jobbet... onsdag idag  vilket betyder  sova 2 timmar dirr efter jobbet, träna i parken och styrke + stretch hemma, blev en solning idag, duscha, och senäta  fy fan va hungrig man är asså efter allt detta, men man mår för jäkla fint asså! 

käkade detta ikväll haha har plötsligt blivit en GI ätare..  har ätit pasta två ggr ja flyttade hit?  



imorrn ska jag åka till Örebro. Ska bli kul =)  fredag blir shoppa med Sofia J på dagen, kvällen blir helt spontan, men ut ska ja iallfall vet inte vart och med vem hehe ^^ vet bara att på kvällen jag ska träffa Sofie och Anja<3
lördag och söndag blir på landet.. sk bli SÅ JÄKLA  GÖTT har beställt lax, klyftopotatis och kladdkaka MUMMS!

ska sova snart för imorgon ska ja till ännu ett nytt ställe och ska åka buss första gången härhaha får se om ja ens hittat hållplatsen..men TACK GOOGLE MAPS för den gula lillen gubben som man kan gå runt med vartsom helst och man ser hur ställena ser ut i verkligen, grymt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0