Dag4

onsdag.    Gick bra på jobbet, fick reda på att jag ska va där i morgon också =)    glad för att ja hittar dit, tråkigt för ja vill se nya arbetsplatser!  inte jätte nöjd med denna, tjejerna är lite halvskumma haha 

När jag kom hem tog jag en promenix i frognerparken   as nice!   tog lite bilder ^^









Och i det här fina rosa huset bor jag i :)   i den nedre balkongen längst bort!

   Me(schleten), i mina fina jobbkläder hahah  känner mej snyggare i blått än rött faktiskt ^^ men ja erkänner, saknar lite lucullus mohahaha :)  


Kommentarer
Postat av: anjaa

Ser nästan lite exotiskt ut det där norge. ;) hehe kul att det går så bra iaf för dig! :D

2010-08-18 @ 22:59:43
Postat av: mamma

Fint hus ni bor i o fin park med vattefall!

Blir sugen på att hälsa på dig...kram

2010-08-19 @ 15:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0