Dag 9

en vecka har gått nu! de rullar på bra.. va på en ny plats idag, så kul jag har ingen aning om hur lång tid de tar att komma till alla ställen och idag dog jag klockan 06.00 hemifrån och va på jobbet prick 7 ! helt sjukt tajmat!

tog en trikken ner på stan, sen en annan tillbaka långt utanför oslo sen gick ja en bra bit. Ja säger då de FLYT!!!

ficken hel drös fördommar när jag steg in där på jobbet.. alla va utlänska (igen)  förutom chefen. Alla stod och fixade med mat och ingen gav mig några uppgifter WHAT... ska ja bara stå där som ett fån lr?     så ja frågade en tjej om ja skulle göra nått, då sa hon att ja skulle vänt apå chefen som tog kanske 10 minuter innan hon kom tillbaka..    de där tkr ja e lite halvjobbigt när man är ny så står man bara och väntar haha.. 

men i allfall Chefen va hur trevlig som helst! hon frågade massa och vi pratade om Thailand :)

de va rätt kul där!  kinesen i disken hahah gosh  fick väll höra minst 20 gånger att ja va flink haha ^^
go mat också =)


Sov två timmar när jag kom hem sen har ja tränat 1,5 timma :)  käkat och ska duscha nu  sen köpa simkort?  aja sova tidigt ikväll iaf, ska ringa kontore kvart på sju imorrn (kvart i sju)  hehehe och kolla vart ja ska ta vägen  godnatt!


kom på att as många här i norge är värsta träningsfreaken! vart man är är så spinger de omkring folk! även tidigt på morgoen klockan 06, craazy!  tror jag bara sett kanske 3,4 feta människor här, alla är helt fit! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0