dag 5!

4 dagen då ja går upp 20 över 5. Efter jobbet gick jag in i galleria på stan, my gooosh dom hade as nice glass där hahah :P  men 39 norska för 2 kulor? hmm.... :P

Gick jätte bra idag på jobbet :D  en tjej va inte där idag så jag fick göra massa :D  har bara 2 punkter av 11 kvar på min uppläringsschema

1. kundebehandling
2. arbetssystematikk

sren har jag 12 punkter på vekarieschemat + 4 övriga =)

Imorgon vid halv sju ska ja ringa till kontoret och få reda på vart jag ska ta vägen, lite nervös har inte mkt tid på mig att hitta dit då. Men nu förstår jag hur tunnelbanorna går i allfall =)

Deras varmmat är igentligen halvfabrikat, och idag vare fiskburgare och hamburgare. Jag tog bara sallad asså deras sallader är to die for!!! så jäkla goda :D 

Imorgon efter jobbet blire en powernatt sen ska jag nog dra hem till Carro på lite förfest och sen får vi se va som händer :D

Nästa helg ska ja åka hem:D och handla lite saker och ta med lite grejer, kmr bli gräjt!

lite nya ord

kämpebra= jätte bra
ikke sant = eller hur
Flink= Duktig
Tykk=tjock
Dampe brö = värm bröd
ikke så god = den var god     :S ^^ hahah

Tog lite bilder i lägenheten, btw tar med mobilkameran så inte världens bästa bilder med ljus och färg men men =)



Vardagsrummet=)





Där uppe på loftet sover jag :P



Badrum och kök=)




Sitter och kollar på supersize vs skinny, GROOOSE! haha   


Kommentarer
Postat av: mamma

Roligt att se hur du har det... kram

2010-08-19 @ 21:36:58
Postat av: Mallan

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH VI SAKNAR DIG!

2010-08-19 @ 23:04:39
URL: http://maluuut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0