Dag 3

snoozade lite imorse, icke bra!   sprang till Trikken han precis haha my god!
och när ja skulle ta tunnelbanan ja ja skulle ta 2an lr 3an... men åt vilket håLL???? PANIK valde bara en och satte mig där, benen darrade.. är jag på rätt???    JA FÖR FAN ja valde rätt hahahha :P   när ja gick av, vart ska ja nu då???? gick upp, visste att ja skulle norrut, men ja gick åt andra hållet vet inte vrf  men de blev rätt haha! asså flyt man har lr??    stod tillochmed mitt framför huset jag skulle in i när jag trodde jag var helt borta!

fanns mer och göra på den här restaurnagen, lite fler tjejer som jobbade men alla va utlänska så man fattade ju nada..   men nu vet jag vad "spisen" betyder de betyder   NU ÄTER VI :D   och schvulten betyder hungrig hihi.

Roligaste när vi käkade va att chefen ba  Emil i lönneberga va tog de åt honom?  han bara glänsde i TV sen ba försvann? hahaha   han hade sett alla filmerna, jajjemen :P

anyway, slutade halv tre åkte dirr hem och sov i 2 timmar SKÖNT!  ska väll laga mat snart och läsa en fet pärm ja fick med också .. =P

tufft i början äre, riktigt tufft och palla trycket men de går :)  kmr gå bara bättre och bättre!  


anyway tänkte bara skriva mina planer.. va i olso till i nån gång på december sen ut och resa till thailand efte nyår  och sen dra tillbaka till oslo i början på april och jobba med något annat :)  lite sugen på Emmas jobb, hon fyller på kaffemaskiner på företag, får ta rast och lunch när man vill as soft!

have a nice day hoomies, shing!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att läsa hur det går för dig o det går ju jättebra!!! Kram

2010-08-18 @ 18:13:41
Postat av: Mamma

Skulle vara kul att se några bilder från Oslo

2010-08-18 @ 18:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0