va saru saru

halloj =)

e så trött så ja hör knappt va folk säger till mig xD  skulle ut och springa tänkte ja förtvå timmar sen hmm.. får se om man orkar om 10 minuter hah :P

jobbade 10 timmar i onsdags där ja hade kunder nonstop hela dagen så fick jobba över en timma:O fy faan va jobbigt det var.. jobbade även 11 timmar i torsdags OCH i fredags.  skulle ju ut igår, men orkade v erkligen inte det så åkte hem till asker och somnade dirr ist ^^    sov 12 timmar och är segare än segast..


snart kommer min äldste bror niklas och hans tjej hit på midda:) ska bli kul, inte träffat henne än :P
mamma blir alltid craazy när nått händer så nu har hon tvingat mig att dammsuga och leta massa recept, snart kmr hon tvinga mig att baka också.. visst de har ja inga problem med men har sån huvudvärk!

sen ikväll blire bio avatar i 3d!   såg den sist på jullovet, as nice film och en kul kväll :)   nästan samma gang som sist också ...


igår insåg jag något, det var riktigt jobbigt.. säger bara tur att ja skulle jobba för då är man i en annan värld. Men måste tag tag i det snart beceause im going nuts! :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0