skoj!

jag och sofie i fredags :)  blev riktigt lyckat!  dunder kul! 

 

tagga helgen! fredag, födelsedagsfest för minnis <3  ska dit me karin blir skoj :)   men ska ta det lugnt för på lördag blire riktigt draagfest i stan!     hoppas på en krogen runda nån kväll av dom :)

 

har sån jääkla ångest inför sommaren.. va först inne på Norge med en tjej, men sen vill en annan random dra med mig till miami en månad mitt i där (juli)   fást jag är mest sugen på att hänga på några tjejer till Rhodos i sommar!   vet inte hur jag ska göraaa GAH ^^

 

aja, sitter och väntar på att syrran ska komma tillbaka från sin löprunda så jag kan ta min,  och NEj hon ville inte springa tsm, tråkmåns =P   

igår kväll hämtade jag min bror jocke, så nice att ha han är i huset :)   pärona blir kvar längre i teneriffa pga av islansmolnet ^^  så vi hare skoj :) fixar med poolen och så därja :P  POOLPARTY!!! (snart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0