jerk

ni kan kalla mig pucko, svikare, klantarlse, dövöra, lat och allmänt weird, och ja ja tar åt mej idag!  den här dagen har varit helt spårad!

tog fel bil in, gjorde inte ett skit som ja skulle på jobbet, brände mig och klämde mig, svek två människor och gjorde tre rätt sura.. mm lyckat?

träffade ally iaf sen då vände de till de bra, blir alltid glad när man är med henne =)  gick på ett jobbmöte sen gjorde vi tacopaj!

men just nu är jag överlycklig!!!    kom nyss hem från dansen med finfin träningverk, så himla rolig dans så ni anar inte, och läraren är super bra!  avancerad streetshow med låten i belive från filmen honey  Here i come!:D


min vän karin har blivit sjuk så ja ska jobba åt henne imorrn, skoj! sen blire till mormor me sis, länge sen! 

PUSSSSSSS på er <3

mmm saknar dej som faaan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0