goodmorron:D

heej!  gick upp halv sju idag hah ja e leedig :)     orka lixom, men ja va snäll och skjutsade min lille sis brallan till skolan så hon inte skulle komma försent till grafisk design lr va de var ^^

tänkte hämta ut en paket på odenhallen också men de öppnade inte förns nio,   skräp!..  så ska drao dit nu typ,  

va i skolan också, gammle fina virginska, yepp.. hämtade mina praktik lappar så nu ska ja sätta igång med CV hade ja tänkt så man kan få lite mer jobb :)   är så glad att ja tog den här linjen, ja menar det är inte alls många som har min utbildning så det är inte så svårt att få jobb !

helgen va allmänt weird hahah, i fredags jobbade jag 11 timmar med en arm som kändes uppäten av en orm, va helt död när ja kom hem, (tkr synd om mig själv) men ja bar på massa tunga kassar jätte länge till min bil:/  

haha i lördags va ja på rock a billy ¨på klaras, yepp ja erkänner! med karin och ally, de va helt  ja vet inte hur ja ska beskriva, knas?! haha.. men vi hittade iaf två andra som visste inte hur de hamnat där heller ^^  de va kul iaf =P      

 mörk bild, men va tusan!  ally och ?? =)

igår blev de marieberg och ikea köpte två jätte coola lampor som har snurrat ihop sej med varandra och en skit snygg grej!    kmr bild snart

och som avslut på detta nödvändiga inlägg vill jag bara kläcka ur mig att ja e så himla klantig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0