b l oggaa

majs!   vet inte hur jag känner mig så himla stört så de inte e klokt.. ena sekunden e jag skit glad!  för att jag ska kanske flytta nu till i början va januari,  bo precis där jag trivs som bäst,   säger inte vart än förns de e klart   men  OM då kmr jag bo där i ca 5 månader och betala halva hyran UNDERBART:D

andra sekunden e ja skit sur..  hur kommer detta sluta? jag vet vad ja vill, men va vill du?  :S  så himla förvirrad..



helgen som jag hade planerat, utång i fredas med ally, och och på lördan blev inte av :/    men jag hade skit kul endå, med en killkompis Adam haha :)   först hos honom med hans komipis+tjej vidare till stället, så himla kuuul:D   men så är man klantig och glömmer nyckeln i brors bil som vi tidigare på kvällen var och hämtade på stan för att jag skulle få nyckeln, så glömmer jag ta den?! wtf  haha. men de löste sig endå som tur var ^^

lördag va ja me ally först, skulle tagga utgång, men sen skulle hon och jocke ha hemmakväll....blev lite sur, så ja drog me samma kille adam som i frdags till en födelsedagsfest, vilket va hel sköj! sen blev de frimis :)   somnade 9 på morgonen i söndags ^^ 

 micaela och linus =)

nu blire GG efter en lång jobbdag PUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0