sis<3



så fin bild på min sis<3


imorrn ska vi och soff på Entres dansuppvisning, innan blire stada   KUUUL!! :D



mohaa va med på en intervju me rektorn idag  gick ju fint =)  snackade om min linje och sånt därt!


Vi har vart i köket idag,   jag och Johan gjorde en jäkla spenatröra  , jag råkade ha i för mkt vitpeppar hah ^^  "(det är min grej, gjorde ja hel tiden på 4 vån  oops hah )  

den blev bra tillslut,  sen skivade vi gravlax och la de dära i så trekantspajer med spenatröran, blev ju rätt najs!


sjuuuuuuk vecka!!  två prov i måndas, nationella tisdas:S och svullardag igår(bageri) ^^, fick tillbaka SO provet,  MVG yey!


nu blire fortsätta med bokanalysen, går ju sisådär med den...   bye<3


Kommentarer
Postat av: Mammut

goooosh sötis :D im so with u love <3 :D

2009-05-15 @ 10:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0