onsdaaa!



dagens käk,  überfabolus!

försov mig imorse (igen!!)  vaknade precis när bussen skulle gå .. PANIK...   Tar bilen och kör in och kom precis när vi började och skulle ha SO prov om jordens utveckling, gick ganska bra faktiskt!   ja och två till var de sista så vi stannade kvar och fortsatte diskutera med läraren, så ja hoppas det kan kompletera lite heheh :P   för det var mkt svårare än ja trodde!!

Igår skulle ja börja plugga klockan 3 när jag kom hem, men började kl 9 !!   så jag och mallan satt och gick igenom hela kaptiltet till halv tolv!! det var as kul hhahaxD   "    haha, de gick lite överstyr där i slutet ^^

Sen hade vi bröd i butik, jag adde och CD fick sälja idag till kunder:D  herre guuud va mkt bullar, biskviier och dammsugare å annat de köpte !   värsta rushen  hah :P    

drog lite tidigare också va så himla trött så nästan somna haha,   mötte karin också  så nu är studentkvällen fixad!! (frimis) :D

nu blire plugga till engelska nationella   peace out!

Kommentarer
Postat av: chatila

jag också! googlade på den igår:)

blodbrist? ja den känns så konstig... benmärgstrnsplantation lär ju göra jätteont! fick du ta neupogen i magen? (liten spruta) ucsh! endel leukemi patienter får också transplanttation.

All lycka till dig och tak för den fina kommentaren

kram

2009-05-06 @ 20:03:02
URL: http://chatila.blogg.se/
Postat av: chatila

jag också! googlade på den igår:)

blodbrist? ja den känns så konstig... benmärgstrnsplantation lär ju göra jätteont! fick du ta neupogen i magen? (liten spruta) ucsh! endel leukemi patienter får också transplanttation.

All lycka till dig och tak för den fina kommentaren

kram

2009-05-06 @ 20:03:06
URL: http://chatila.blogg.se/
Postat av: Anonym

beställde från ngn dansk sida, minns inte men tror det var som svenska ticnet typ.. ska se henne i köpenhamn så :)

Haha skrattar alltid massor åt den scenen :P

2009-05-06 @ 21:37:31
Postat av: Sandie

Haha, skrattar alltid åt den scenen :P

beställde från en dansk sida, ska se henne i köpenhamn så :)

2009-05-06 @ 21:38:33
URL: http://trasbella.blogg.se/
Postat av: Chatila

neupogen e spruta jag fick ta i magen för att stimulera benmärgen att producera vitablodkropper:P

nee det behövdes ingen benmärgstrannsplanatation i mitt fall, väldigt glad över det. cytostatika:)

men hur mår du nu?

Kram

2009-05-07 @ 13:48:43
URL: http://chatila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0