red eye and afrokrull!

welcome back red eye... NOT

ja inatt blev det inte alls mycke sömn för nån jäkel eller något höll på och bankande utanför mitt fönster en timma efter jag somnade vid 11, inte kuul!  Varje gång jag kollade ut genom fönstret slutade det att banka, sen när ja la mig i typ en minut började det igen och höll på så i en halvtimma!   GRR någon vill mej nått ont.. så det blev typ 5 timmars sömn och vaknade med ett fett rött streck i ögat som ja brukar få när ja sovit för lite eller när ja har koncentrerat mig på något för länge, typ datan hah ^^   och när vi hade svenska nationella skrivuppgift i 5 timmar  då ni!  

anyway, kom i hyfsad tid idag te praktiken, igår blev inte så lyckat kom typ 30 minuter försent, plus att ja hade 10 minuter innan bussen gick när jag vaknade.  FIN DAG    

Nu ska jag göra mat med sej och sen ska jag och mallan på spinning på friskis, sen ska ja och madde på Afrodans efter spinningen, hah i söndas snackade vi om det på väg hem att vi ville börja på afrikansk dans och så ser ja att fom har lagt in ett extrapass igår på friskis idag!  lovely !   så ikväll blire att släppa loss! härligt =D




och bara för de läggerja in en gammal bild(enda på båda oss på denna dator) på mej och mallan hahahaxD  typ 1,5 år sen ^^ 


Kommentarer
Postat av: Maria

oj du har ju haft en blogg jättelänge, tänk att jag missat det ;)

Jag vet inte ens vad jag vill plugga :/ haha. Vet du vad du ska göra efter studenten? <3

2009-03-11 @ 15:25:09
URL: http://westhers.blogg.se/
Postat av: Camilla

Om du har goda och hälsosamma frukosttips så får du gärna dela med dig på min blogg :)

2009-03-11 @ 16:01:56
URL: http://camtaylor.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack så jättemycket för din kommentar! Ditt frukosttips uppskattades verkligen. Är det ok om jag publicerar din kommentar på min blogg så andra också kan ta del av ditt tips? Jag länkar naturligtvis till dig.

2009-03-12 @ 15:32:17
URL: http://camtaylor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0