morsning!

 Tjaa=) 
Känns som saker kommer förändras nu!

efter mina 6 veckor på en restaurang har jag blivit en annan människa, eller mer som en zombie ^^   Har inte orkat något annat än att just ta mig upp påmoronen och göra ett bra jobb där. Visst har väll tränat lite men mer har ja inte pallat.
Det har varit väldigt jobbigt och mina fötter är helt döda och första veckan där kunde ja knappt stå upp för de snurrade så i huvet efter mkt hissåkande ^^    
Men det har varit väldigtr roligt också och har lärt mig jätte mycke! Fått käkat grymt bra och god mat och lärt känna en del människor :D

Men imorgon börjar nya tag på en matbutik i 4 veckor, krm bli great!

   btw, sälen va grymt kul som vanligt om ja inte har sagt det ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0