im so lucky lucky!

har inte hunnit bloggat på ett tag, för de har hänt så much stuff på så lite time!! :D
Igårkväll var den bästa kvällen på länge!  blev helt chockad och överraskad så nu är man lycklig!
får inte berätta det än men imorgon!!;)

Alltså i torsdag morse hände det något helt knasigt!!! bussen bara åkte förbi oss!!!   som tur är går det en annan buss precis samtidigt men till halsberg istället så vi åkte med den en liten bit och han släppte av oss framför den andra bussen, då sa hon  bara helt tjurigt:
Ja men ni visade ju inget tecken att ni skulle med....

WTF!!!!   Vi tre har åkt med den där bussen i 3 år och hon har kört oss massa gånger, helt sjukt!   ingen annan visade heller något jäkla tecken   :/   



IGår jobbade jag över på parkis i två timmar!! det var så sjukt mkt kunder och sjukt mycke beställningar så det var inte sant, jag var helt död när jag kom hem, och la mig as sent pga... =D hehehe

Idag har ja jobbat på luccan hela dagen , riktgit roligt!! =D                 Nu ska jag hämta sofie så ska vi se på robbinsson och hare skoj ;) pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0