haru somnat?

kameran e puts väck!   om dom inte tog med den till Rom förstås, där mina parents befinner sig just nu!

hah alltså ja har börjat skriva likadant som ja skriver i min bokrecension (stolthet och fördom), inte bra inte bra!   alltså den är för rolig, ja använder sånt där gammeldagsspråk...  hoppas få bättre betyg då, vem vet? haha xD
Och blev klar med den för några timmar sedan och nu sitter jag och översätter den åt min kära vän sofie som ska ha den på engelska!  då skulle hon hjälpa mig med nån india uppsats hoppas ja hehe

Idag har ja tränat, nått träningsprogram, sen orbitrek och yoga fasen va najs alltså!   sen drog ja och bralls te ica maxi kumla och köpte mkt bra grejs,   fruktsallad och Ben och jerrys  yey!!!  

den får 4/5   super goooooood! speciellt till fruktsallad!  haha den slank ner jäkligt snabbt kan ja säga ^^,  så jäkla gott med browniebitar!    men den slår faktiskt inte half baked :P

damn nu börjar man bli hungrig igen, ska hämta lite vindruvor och väcka mallan, tror hon har somnat där nere för hon svarar inte  på msn hahahxD  men jäkligt bra musik spelar hon, de bara dunkar i hela huset =D  naaajs!  (jockes musik)  som han har laddat hem, grymt jäkla bra musik!
hoppas ja kan få ta över hans mobil snart så ja kan ha lite musik i min mobalj! fast nu är ja ju rätt bekväm med den där Htc toutch diamond mobilen, men   det har blicit myrkrig i den några gånger :S heh 

imorgon blir det  städa, kanske plugg?...   dans och efter det BIO med mina syskon, bralls, tjonkis och pickels!
män som hatar kvinnor :)


Kommentarer
Postat av: therese

BEN&JERRY'S M-M-MM! :D

blir att smaka den där sorten då, än så länge är även min favorit half baked :)

2009-04-13 @ 21:20:13
URL: http://westhers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0