hälsofreak

va, vem, jag?  hmm nää det kan ja inte tänka mig.  ha ha       men ja å mamms va på hälsomässan på conventum idag xD
kul kul :)  Fick massage och köpte en visp man trycker på huvet så man ryser as skönt :)
Dom dela ut massa man kunde käka på så nu mår man inte så bra, men är hungrig endå  :S hmmm

Alltså ja e verkligen knäpp och väldigt Ohälsosam.  Förra veckan gick de inte en enda dag utan sött och ingen träning och denna vecka har jag tränat 6 dagar i rad!!!
weirdo^^



vill åka skidor!!!    bralls fick de idag men ville inte ens  så orättvist, vi kunde ha bytt tykte jag!  

btw  ha ha, igår va en najs kväll, blev GRYMT GLAD och chockad av ett brev ja fick på posten, en liten ersättning, yehaaa nu är man rich ;)
pickels  (niklas) kom igår ikväl också och vi kollade på Yes man, RULIG film där :)   fast ja somna hahah,   men ja krm ihåg att de va skit kul när vi såg den på bio :)

Kommentarer
Postat av: carolina

åh, jag skulle också vilja gå på hälso-mässan!

2009-03-08 @ 22:23:35
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Sofie Thor Gustafsson

Duuuu!!! Är!!! HälsoFREAK!!! du tränar för mkt, det e inte hälsosamt!!! not good

2009-03-09 @ 21:59:33
URL: http://sofiesnallebjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0