yeah right..

Fortfarande sjuk, vilket innebär att lusten att göra nått inte har kommit tillbaka heller plus att ja är inne i nått "hetssockerberoende"

Men de känns lite bättre och snart tillbaka in i matchen igen =)   

Idag har ja typ inte gjort nånting xD  ja och sis har åkt lite fyrhjuling, vi tänkte först dra och se om vi hittade till Hällebo men då kom två av mallans kompisar så vi åkte runt gårn bara hahxD trodde ja skulle dö där ett tag asså ^^ 

imorrn blir kalajs hos min kusin viktor och på månda blire att åka till Uppsala för kanske sista gången?? sorligt men ganska skönt att få släppa allt, men minnena e fortfarande kvar och de krm alltid att påminna mig om att ja är väldigt stark som har klarat mig igenom en väldigt tuff situation.

just de, studenten e över nu äre bara att klura ut va som ska ske härnäst??   tur att man har Lucullus i alfall! och i höst krm de kanske bli flytt till örebro stad =)  


Kommentarer
Postat av: Amanda Lahti

ååh segt, krya på dig :)

vad bra, då ser jag fram emot att läsa den :D

2009-06-14 @ 20:40:06
URL: http://amandalahti.blogg.se/
Postat av: Celina

phis food är också sjuuukt god!!

2009-06-15 @ 22:44:54
URL: http://starbucks.blogg.se/
Postat av: Sofie Thor Gustafsson

"Fortfarande sjuk, vilket innebär att lusten inte har kommit tillbaka heller "



haha vilken lust kajjs? hahah lät lite skoj bara, sedan vill jag tilläga, flytt in till stan <3 du och ajg förhoppningsvis :D puss puss

2009-06-16 @ 20:23:00
URL: http://teamsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0