Trip to Uppsala



på vägen ner=)          de blev ett möte ja sent krm glömma hahxD     Fel läkare fick vi för den andra som vi skulle ha hade visst tagit semester, sådärja..

Va även på ögonkontroll för de va de enda som ja inte hann i höstas ujujuu de va rätt skoj de me hah såg inte ett skit efter de där dropparna så de trodde väll ja va blind när ja gick ut i väntrummet hahxD 

Vi tog även en runda på stan och käkade på Rififi som vanligt! köpte även en rätt cool tee me glajjer på =)
Nu blire nog ingen mer uppsala förns om kanske 5 år???  sorligt men skönt slipper man få massa flashbacks

påväg hem !  hehe de blev ett stopp på Ikea och ja köpte min madrass så nu blire gött och sova!  inte snällt av jocke och bara ta dubbelsängen så där utan förvarning så nu har man en 1,20 men de funkar de med!   heh och en tobleronepåse bara råkade slinka med tillsammans med bigaroer lovely!! hemresan e räddad!
 

nu blire dubbelavsnitt på DP, dushen, göra sallad tills imorrn sen sova börjar kvart i tio på lucullus imorrn:D

Kommentarer
Postat av: Sofie Thor Gustafsson

hahah 1,20... funkar xD klart det gör! jag kan ju typ drömma om att ha en sån bred säng, nää jag får nöja mig med en 90 säng :(

2009-06-17 @ 23:46:44
URL: http://teamsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0