det närmar sig! =)

yeeess!!     men nää jag börjar bli sjuk alltså..  har varit i ölmbrotorp idag, dålig stil av klassen bara 4 där grrr!
och ja va helt död hehe får skylla mig själv (a)    mår som en bäver och ser ut en gnu  :(

för igårkväll åkte jag och sofie in till stan och hängde i hennes syrras lägenhet =)  sen drog vi till klaras på ferre!
haha ja kom knappt in  akward ^^


stackare asså en person va kvar pga av mej^^ och missade sista bussen så den fick gå hem själv:S(jäkligt långt)   hoppas de gick bra :P  

Alltså planerna ändras hela tiden för studenten!!!    nu ska jag och en till i min klass åka limo med 6 andra killar till frimis=)  lyx^^    och det blir ingen cab när vi ska åka runt på stan på eftermiddan så vi får se vad som hittas påxD

imorrn är det VI KAMPEN tagga!!!!!    och gult är inte fult (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0