två sofiedagar <3

Min kompis sofie har ja känt sen hon föddes och vi hänger fortfarande ihop, vi känner varandra så bra att hon känns mer som en syster ^^
anyway, i tisdags kväll kom hon tror ja det var! vi bakade blåbärspaj som ja tyvärr inte hann få en bild på så ja snor en istället xD

  delicious!

sen satt hon och spelade sims typ hela kvällen haha  medans ja satt på msn  och mallan spelade harry potter på Pls2!
tills vi tröttnade och körde singstar istället :D   Fast min röst försvann ganska snabbt så tvinga mallan mig fortsätta hehxD
sen sen seeeeent äntligen drog vi igång baksmällan som va världens sämsta kvalitet (sorry johan) men den va riktig rutteN!!! (screener)
Så vi alla tre somnade i början hahah ^^

bildbevis!  vet inte hur många sånna här bilder påsofie jag har är hemma  hihi :) <3

nästa dag badade vi i poolen och solade, och kvällen cyklade vi till glasscafet!  hur lång kö som helst! så ja och soff cyklade till oden och tillbaka hah ^^ 

Kommentarer
Postat av: sofie gillar kajss

duu har rätt, systrar <3 verkligen tur att ja har er :D älskar dig tjejen :)



hahahahahah vet du hur sugen jag var att spela sims? xD verkligen toppen dagar :D:D

2009-07-25 @ 21:51:10
URL: http://teamsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0