ledig!



ledig idag helt underbart! så ja sov till 15.00 idag  helt klart värt det!
käkade hallonsorbet till frukost och detta till lunch    lax med mangochutney och sesamfrön, potatis och morötter i ugn och sweet chili sås =)

Igårkväll efter jobbet åkte jag och sis till sofie och henns family där de bjöds på en jätte god laxrätt och cheesecake till efterätt!  kollade på 17 again också men smarta jag somnade runt slutet hahaxD

känns inte som att mitt sommarlov har börjat än :/, jobbat jätte mycke   men då får man ju cash!! och cash is king ;)
ska jobba en vecka till nu sen har ja två veckors semester  lovely!

i fredas efter jobbet gick jag karin och lisa och käkadepå  jac´s ungefär vid järntorget men nämre filmstaden sen gick vi runt på stan en sväng och vidare till karins place pånorr, blev en film som heter accepted  mkt rolig film!! :)   blir ingen utång den här veckan heller lite synd, men som sagt snart semester då jäklar! ;)

imorrn ska ja och mollan som ja inte har sett på jätte länge, gå på stan käkade sen blire hem till J en sväng på kvällen :)

pussssssssss och godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0