fredag!!!

torsdan jobbpå luccan även fredan i 10 timmar! dryygt..
drog sen till väster hem till moa där sofia och parasto var också =) och gjorde iordning mig där,  vi åkte upp sen upp på stan me cyklar till liquid, sen vidare till klaras!    skoj skoj!!  



   yeaah!


sov sen hos jocke,
(lörda) shoppade på staan dan efter, kekade parmasallad, städade hans lägenhet,  sen gick jag och johan på bio  änglar och demoner den va helt okej =)  beställde thaimat från cocothai, hyrde film och köpte godis    säger bara NAJS kväll :D

nu ska ja och mallan dra på ösk match i stada!  och imorrn blire luccan, tis kalajs, sen jobba hela veckan förutom freda!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har.



Är du trött på att samla poäng på olika gratissidor som ändå bara leder till presentkort?

Skulle du hellre vilja samla pengar som sätts in direkt på ditt konto eller skickas hem till dig?

Gå med här: http://www.woopa.se/?ref=Linerulla

Själv bestämde jag mig för att ej plocka ut några pengar förrän jag nått upp till 500 och det har jag snart gjort, på knappt två dagar.

2009-07-07 @ 16:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0