Tha FLU!

Nu har jag kommit på hur jag fick influensan och ska försöka bättra mig ^^

Så här har de varit ett tag nu som kan ha gjort att ja blev sjuk  

-Dåligt städat och för sällan, grejer precis överallt    Inte bra!
- Slarvade med maten, åt knappt grönsaker och frukt där ett tag och sött varje dag
- Sov väldigt dåligt 5 timmar varje natt

och som pricken över I:et tränade jag as hårt när ja började få ont i halsen

Dont do like this om du vill va fresh ;)

Så nu har ja städat och ska sova 8 timmar inatt och jadu mina matvanor ska ja ta tag i nån dag, fast ja har börjar att käka massa Citrusfrukter te frulle  yummi :)


Kommentarer
Postat av: Johan

jag kan sätta några prickar över O:et till varför du kan ha blivit sjuk!



. Du förlorade alla dina hjärnceller av någon konstig anledning :p

. Du kan ha blivit smittad av mig som åxå var sjuk :D

. Du sluta kolla på prison break då kan det bara gå på ett sätt.

. Du glömmer sätta på varmkonditioneringen i bilen på mornarna :P

. Du körde runt så mkt och letade efter mitt hus så du blev sjuk :p

. Du har längtat så mkt efter mig(iknowit) då blir man sjuk xD

Jag tror att största i sannorlikhet så ligger svaret i någon av mina noteringar! Har jag rätt?



haha btw nu är mina korvbröd klara :P

2009-01-28 @ 21:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0