whos tha man!

ingen kickar fotboll som jag    nonooo ^^


ja snackade till mig ett kvällsjobb imorrn najs najs! så ja börjar 16.00 till 22.00 :P  Ska va med och servera a la carte !
ska bli skoj!   Sen går ja hem till min brur niklas och sover och börjar 08.00 på fredan igen as usual :P

De har varit väldigt bra på min praktik, trivs väldigt bra =)   det är det som gör det så svårt om jag ska byta till parkhallen de fyra sista veckorna... Men så får det bli, då får man ännu mer kontakter och erfarenhet =)
Ska nog ringa imorrn och kolla om ja kan hälsa på innan 4 vån...

freda sen blir stan och bio me sis <3


just de ja och soff gick ¨på ett gympapass i asker idag! rätt skoj faktiskt, hahah spice girls låt va med och offsrping-give it to me baby     90 taal asså äger ju fett !

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0