drygt

Fy faaan va sur jag är! bara för att ja kommer 5 minuter försent får jag inte dansa på en hel termin!!! :(

Först fick ja åka hem och hämta kortet i en jäkla fart och riskerade mitt liv (det var svinhalt)   och när jag kommer tillbaka så säger hon: Nää vi tar inte de där kortet... 
fan kunde du inte ha kläckt ur dig det tidigare?!
Så ja sprang fram och tillbaka och tog ut pengar och kommer lite över 20.00 
" Nu har dansen redan varit så du kan inte betala för den"

GRRRRRR fick lust och strypa henne!   

så nu blire bara en dans, pilates och så får ja väll köpa ett kort på friskis


btw, en till praotjej började idag och tipsade om Entré, det verkar ju bra så ska gå där nästa termin!! :)
ikväll blire pilates me soff :P

keep it real

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0