utgång!

fredan va grymt rolig!

jag hämtade madde och kristoffer så hade vi förfest hos jocke! fast han va i sthlm då.. så de va jag, M&K och ally sen kom sabina också :)  


kristoffer och madde=)


sabina och jag :)


ally (sur för att inte jocke e där hiih)   kris och madde


madde:)



mee!


jag och madddiiii!


me und allybaba!

efter en skojig förferre drog vi till frimis där vi dansade inte natten lång men tills det stängde! fett kul!! :D  synd att ställena stänger så tidig bara ( 02) grr! ^^         

min mobilkamera e inte på tipptopp, men de kmr fler bilder snart från digitalkameran :)


jag och ally sov till typ 15.00 tror ja, gick och köpte frukost på coop :P  mötte våran favvo dj på vägen, han skulle inte spela på satin på lördan    :(   synd!  

tänker inte säga nått om lördan förutom att förfesten va mkt trevlig med ally sofia och sofie :D


PUSSshinga<3


Kommentarer
Postat av: s

kolla gärna min blogg :)

2009-12-15 @ 01:28:08
URL: http://sarahsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0