sjuk helg! :D

shit alltså  nu känner jag mej helt överkörd! den här helgen har varit helt craaazy hahha :D

i fredags jobbade jag 11 timmar, sen hem till asker där det väntades fest hos grannen !
de var jag och 4 killlar till, trevligt :)

  

hittade lite roliga bilder :P

i lördags försov ja mej lite inte braaa... fick stressa som faasen i med frulle, dusha, fixa till dansuppvisningen!
det gick rätt bra :D     sen fick ja stressa igen till hjalmar i brunsparken´, var där med jobbet lucullus, jättekul vare och god mat fick vi :)

sen hämtade jag sofie och vi drog ut på lande igen där festen forstatte där den slutade i fredags :D hihi
sen drog jag och sofie hem till mig och bakade julnougaaaaat fett gotttt!!  sov väll 2 timmar inatt, sen blev man väckt ...... ^^

drog sen till marieberg me la familia, sen släktmiddag hos mormor i hallsberg nu e man hemma helt död godnatt
<3


Kommentarer
Postat av: shaze

hhahhhahaah när tog jag bilden med gustaf i mina armar? ;D

2009-12-07 @ 18:24:53
Postat av: shaze

undrar vem som väckte dig?!?! :O

2009-12-07 @ 18:25:42
Postat av: kajsa

haha ja det var ju inte du och marcus iaf ^^

2009-12-07 @ 21:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0