frimis!

Skulle på frimis i fredags med sabina :)  men det blev madde, kristoffer och ally istället :)  Blev först liquid, riktigt roligt var det!   sen drog vi till frimis, där ja tappade biljetten precis innan vi skulle in  pappskalle...
väl inne häller nån ut min dricka så ja får betala en ny, sen provade nån mitt halsband så det försvann.
Men vi hade verkligen skit kul! :D   drog till klaras också en sväng, också as nice  men där tappade jag min väska med min nya mobil, körkort och bankkort!  lyckat?  mm  oturskväll verkligen, fast de va en av dom bästa också ;P

som tur är fixar min bror me simkort te mig så nu har ja samma nummer och alla kontakter är kvar tack!<3

imorgon blir det äntligen bio!! :D  avataaar mohahahhahaa.. ja som va totalt emot den i början, men nu kan ja knappt vänta alla säger att den va den bästa filmen de sett :D

jobba onsdag, och torsdag blire mysmidda i stan me bralls, soff och hennes kompis elin, sen blire nyårspartaj i kumla/hällabrottet! :D

haregött! puss shing a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0