schnyyggg!



www.teamsofie.blogg.se           visit!    <3           hon måste ju få lite hjälp på traven ;)

glajjerna gjorde roadtripen ^^ haha, och de räddade mig på slutet haha   PUSSSS på that thihi!


   

känns som en evighet vi sågs!  fast de för 2 dars sen :)  jag sis och soff drog in te stada och kollade på ÖSK match, dragit kul! stod mitt i ösk klacken ha ha ;)               alltid lika kul me er!<3

   lägg märke till posarn därbakom hahhahaxD

 

måste bara säga att igår va mollan hos mej vi grillade jäklar va gottdet var! sen drog vi till marieberg där de blev shopping =D    sen hem till johan vi såg en film som hette Marly, hhahaah rätt rolig :P
idag blev de luccan igen efter att ha haft semester i två veckor, och jäääklar va mkt folk!!!   alltså på förmiddan e de helt kaos där sen på kvällen är de helt dött!  knasigt men skoj :)   aja PUSS


Kommentarer
Postat av: sofie

hahahah glajjorna e ju så snygga <3



asså bilden på dig o mig.... asså var jag med när ni tog den liksom?hahah vad jag menar e - jag har inget minne av den o.o när e den tagen?

2009-08-08 @ 20:20:57
URL: http://teamsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0