in the middle..

sönda eftermidda, sitter här me en underbart god bananchokladkaka som mamms bakade häromdagen!    sen blire att göra en finfin omelett me watermelon :P  

bara jag som äter efterätten före maten??    den smakar mycke bättre på tom mage!  hah ^^

helgen va great!  i fredas sov ja länge länge! till tre så kvällen va räddad!   de ja skulle möta upp i staden kom senare och senare så ja bestämde mig för att åka till sofia och moa istället och möta upp S och de andra senare på frimis

blev liquid först sen frimis, SKOJ!! :D   fast S såg man inte mycke alls av synd! får blir nästa gång ;P
det slutade med att 5 på morgonen ringde telefonen och ja hade visst sofias cykelnyckel, så jag och J fick cykla upp på stan efter att ha sovit en timma hah gosh asså^^

Sov hos johan, köpte chiabata maacckaa från andra sidan gatan as gott!! och en fin film på det :)   åkte sedan hem till han i katrineholm, blev grillning och kortspel :)  drog sen på en cykeltur 1,5 mil ttor ja det var me massa dösköna monsterbackar  me like! 

iallfall de ja skulle komma fram till att om en timma ska mina päron bjuda mig och mallan på bio  " sommaren med göran"  kommer bli fett kuuuul!!! :D   PUSSSSSSSs<3

o

Kommentarer
Postat av: sofie

tjusigt

2009-08-08 @ 20:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0