vilken dag!

heey kom nyss hem från en hel flumm dag...

Det började med att jag försov mig, vaknade 10 minuter innan bussen gick så snabbt på med kläder, smink  frukt i farten och springa ut till bussen  yey ja hann!!

i skolan var det bara jag och 4 killar till i klassen som kom på SON, och vi har lixom prov nästa vecka..   hmmm.. va engagerade alla är  NOT!  skönt att de snart är över iaf      STUDENTEN!!!! snart:D

Hade sån där "igentagningsdag idag"  och ja gjorde bageriprovet  fick nog alla rätt! :D så nu äre bara
matte, SO och religion prov kvar.. nationella eng B och två eng uppsatser och en bokanalys.. inte alls mycke!!    men ja ska göra alla de 7 grejerna av 8 på två veckor!! och så blire ett helt matte kapitel att göra på två veckor sen :S   O MY GOSH!!!



Drog runt tre tiden och kl 17.00 var ja på friskis och skulle på areobics 2,   men va faaasen ser ja   ...  JO mitt kort ligger inte i väskan!!!
tänkte ju gå på affropass efter  så då drog ja ut till ikea istället där mamms och niklas var :)
Va länge på skopunkten skulle ju ha studentskor, men gosh alla va osköna!

Så idag skulle ja ha tränat, pluggat, köpt skor, + att de ja åt idag inte var nåra bra grejer  och det enda ja fick med mej från ikea var en jäkla sopkvast!!    lyckad dag    NOT

nu ska ja äta hallon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0