Påsklov!

yey!  äntligen!  gud va ja har längtat :)         

mitt påsklov kommer se ut så här:
Imorrn ska jag baka och sen blire kalajs för mig :)   sen dans på kvällen!
Månda, freda, sönda, månda    blire plugg, för ja måste göra 5 uppsatser i eng och sve plus massa matte :(  

Tis, ons, tors, lörd   Jobba på luccan!!:D  kommer bli as kul:)

och massa annat sköj förstås, får se vad som bjud och hittas på!
och såklart åkta te frizzan och gö nått me håret, de ser för J-kligt ut!
     

Igår efter skolan, blev de glassa runt lite på stada, träffade en på min förra praktikplats skojskoj:)

Sen hämtade jocke och niklas upp mej så åkte vi hem till nickes lägenhet och började plocka ut grejs!  Vi drog sen till hans NYA flashiga lägenhet (nämre virginska!) YEY!   kommer nog bli as bra!    fick även med mej hans dator hem hih ;)  så nu har ja två ^^  (än så länge)

My house krm inte va lika flashigt längre när den bärbara datan drar,  fast niklas data med plattskärm blev rätt bra där endå :)    Men jocke krm ta 42plasa tv!  och ja kommer få En STOR fet grå tv :/  hmmm   känns lite B att gå från LYX till budget, men va gör man?    (  i-lands problem) höhxD

the sun is shining!


frulle ala kajs, you name it ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0