19år!! =D

Haft en kanoondag! :)   började med SO  sen  massa bröd snack i några timmar och så gjorde vi en marsipan kyckling hahah xD   anyway sen hem med soff :) 

Vi käkade lasange och fruktsallad med toblerone och galase :)   

Fick massa presenter också :)

hårspray, silkesdroppar, 3 koftor  en svart, en mörklbå och en som var blå med vita ränder.. 
jätte snyggt påslakan, svart skinnjacka, turkosa leggings och en kokbok som heter  " Under valnötsträdet"

Är grymt nöjd!   plus att jag får lite till på sönda,   jag måste ha varit grymt snäll iår   (a)  ^^

Sen så hade jag och sofie rätt roligt hahahxD   Vi plockade fint i mitt hus sen tyckte sofie att vi skulle rensa min garderob hahah   alltså  hon tyckte jag skulle skänka bort massor så ja bara skulle ha typ två linnen!! galning! hahxD    och så ville hon slänga en skit snygg Tshirt  som var ett litet hål i men det är ju bara att sy ihop lr hur? ^^    Hon e ju rolig ;)
Och så ville hon att ja skulle välja så ja fick antingen ha den bruna lr röda tröjan   hmmmmm hah :P   Men det blev skit bra!!  

TACK SÖTNOS <3

hah
   Vi för typ 3 år sen ;)    gosh asså  ^^


imorrn ska ja och tre till i min klass baka 3 cheeseckaes och 3 dessertpajer och smaka dom!  så ska vi välja bort två stycken och de andra ska vi sälja hela våren genom våran egen catering i skolan :)

Kommentarer
Postat av: yen tsuo

happy birthday again :D

you are so pretty in the pic

2009-04-03 @ 01:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0