whateva

hellu,  skrev ett jätte långt inlägg i helgen men det raderades :S   så nu försöker jag igen =)

Jo först vill jag bara säga som de flesta redan vet att JAG ÄLSKAR MIN PRAKTIKPLATS!   De är grymt roliga :P

sen vill jag säga att idag har jag haft en riktigt bra dag =)     länge sen den var så rolig =)     + att på severingen blev jag intervjudad av  nån tidning så jag och två till killar i m in klass kommer med i gymnasieguiden, vi snackade om våran linje kock catering=)   och så tog de kort på oss :D  hahah   ja ska då inte bli nån model, var jukass men de kul endå=)

Allt känns riktigt bra i allfall =)       



Ska till uppsala den 29 septemeber och ska vara där i 4 dar!  Ska till uppsala sjukhus på 10 års kontroll,  ujujuj brukar bara vara där en dag!   de ska verkligen kolla allting, haha ska till nån psykolog också som ska testa mitt minne och språkkunskaper och sånt där som har med IQ att göra de blir nog kul =)  ska även till sjukgymnasten, ögon, tandläkare, spirumitrin och massa annat. De ska ta sjukt mycke prover också :/  men man är ju van så :P
kommer övningsköra där borta också :D hahah se upp Uppsala !            pussshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0