Uppsala!

Hej Nu är vi i Uppsala :)   Just nu sitter jag på lekterapin på sjukhuset.

Jag körde hit till Uppsala imorse, ill det gick rätt bra och det tog 3 timmar!  så nu är man rätt trött hehe :P
När vi kom fick vi snacka med nån läkare som vanligt,  och likadant varje år:   Hur mååår du?     JAG mår för jäklabra!
hahaha  xD
Sen checkade vi in i våran lägenhet  rätt mysig :)   Och käkade på vårat favvoställe (Rififi) där vi alltid äter när vi besöker uppsala :P

Nu har jag varit på spirometrin, det var inte så hemskt som jag minns det haha, förra gången var ju för 5 år sen :P
Fick sitta i en telefonkiosk typ och andas in och ut och så blev det som ett tryck så man inte kunde andas i typ 15 sek :S LÄBBIGT!   Efter det fick ja andas allt vad jag hade in och ut, rätt jobbigt!     Vi satt och snackade om hur man filear fiskar och om min linje hon verkade väldigt intresserad hahahah xD  rolig människa :P

har träffat en till doktor, samma där  hur mår dudå?   Joo bara fint tack.. hahah
Nu ska jag till en sjukgymnast  det kan bli roligt :P  har köpt nya gymnastik skor så de blir nog kul! :D

efter det är ja ledig för dagen så ikväll blire nog shopping  :P   Vi ska gå på bio imorrn elle rpå onsdag ockå :D  
Nu ska ja spela lite playstation  hare gött ! pussshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0