praktik!

HEJ :D     mått skit idag men det var endå den roligaste dan på länge hahah :)  

första praktidan, när ja kom fick vi frukost sen stekte jag massa ströming och makrill, gick ju bra men det var som att hacka lök, tårarna bara rann för ångan :/    Sen fick jag lägga upp massa mat på tallrikar de vart riktigt imponerade :)
sen vare lunch och sen knäckte jag 120 ägg och fiskade upp alla äggulor,  sen städade jag och S och sen fick jag gå hem vid 15.10   great!! 
hahah dom var rätt roliga,   niklas: "Vi sjunger häldre en bra"   haha precis sån där ljus killröst kör de med hehe ;P de har man ju aldrig hört förut :P

D

sen hade jag körlektion det gick skit bra!!   andreas:   " du var över mina förväntningar idag" !!!    :D  bara två grejer ja skulle tänka på till nästa gång så de känns bra :)    Har även bokat uppkörning nu!  Den sker i oktober tänker ja bara avslöja, annars bli man så nervis om alla vet omdet å så kanske man kuggar, kul
hahah Andreas är så himla rolig han med, haha  SHET POMFRITE, där kunde du ha slowat ner lite ;P  hehe ..

andreas tar upp glajerna"  å nu blev de moln igen och när ja lägger ner dom så blire sol igen  och så håller de på, baah!"
jag:  Du kan ju sätta dom på huvet?
andreas: Nää då förstör jag frillan  
jag: Men på tröjan då?
Andreas: nää då blir "urringning" på tröjan

hahahah fy faan vilka probleem asså..    Sen närja har parkerat så köper han e P biljett,  går två gator och nästan framme, då visar han P lappen  hahah så han fick springa tillbaka, klaant asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0