NY MOBIL:D

Yehaaa!    Har jag sagt att jag har välrdens bästa bror vid namn Joakim:D   Han e verkligen bäst!  fixade så att jag fick samma nummer gratis och så fick jag låna den här mobilen av honom:D   sony ericsson w890i, den e grymt snygg!  Han kan fixa sånt eftersom han är den bästa 3 säljaren i svergie!  :P

Fan ta er som tog min lila buddy, var verkligen kär i den telefonen, nu får ja aldrig mer se den :/

Niklas min andra brorsa är grymt snäll också, han gick tidigare från sitt jobb så han kunde följa med till polisen och anmäla mobilen :D<3

Faaan sista dan imorrn på Norrtull!   har köpt en alladain och en paradis till dom :)  det är dom värda!   Sen blire Luculus!
Om jag bara hade min mobil idag så kunde jag ringa till sofie och då kunde hon ha köpt en biljet åt mig till satin!  Men nu blev de inte av :/  trökigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0