Monday!

helgen har varit soft :)    ledig i fredags, sov till tolv :)     

i lördags var jag på bröllop:D   fast blev lite besviken, men ja har nog kollat för mycke på film hahah ;P
sen var ja på bio :P    Getsmart!   hhaha den var skit bra !

söndags var ja på dans, och ja ska gå kvar!!! var jätte tveksam innan men nu ska ja gå kvar i allfall, fick stå längst fram och dansen var rätt kul :D
just de, hela dan i igår städade jag och jocke hans hus. Så nu äre jätte fint där ute och ja kommer börja använda det mer som mitt nu de här två månaderna, sen kan ja flytta ut på riktigt!! För då ska jocke resa ut i väldren i fyra månader :)

idag, hade vi engelska på svenskan, religion och servering :)   
hehe religionen var rätt kul, trodde vi skulle få diskutera religion men vi fick göra en rangordning på personer vi tyckte mest synd om, sen fick vi komma överens i gruppen, de va kul :)
hehe segaste serveringen, men rätt kul vi fick skruva korkar av vinflaskor haha :P

Och nu tror ja att vi inte kommer få nått IV-val, skulle ju ha bar teknik men det krockar med serveringen så då blir man ledig istället :D  jahooO!!!

Nu ska jag göra färsbiffar, potatos och brunsås me lingon yummi!   sen blire päppelpaj ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0