MIN TURDAG:D

hahaha, fick reda på idag att i torsdag var min turdag,  jaa det stämde nog allt gick som smort och dan var skit rolig :D

 Anna, Fia, Niklas, Camilla och Ida :)

fortfarande sjuk :/  är jäkligt hes också...     Var på praktiken igår också, fan skulle vart hemma men det är nog bra att ha full närvaro, ja menar ska ju bara vara där i fyra dar till!!    inte mycke, kommer sakna det där stället! :D
Dom var skit roliga igår också haha,  Sebbe går runt och sjunger,   "allting kommer lösas och bli bättre igen om du har pengar i fickan eller ess i din hand"    :D hahha
Niklas sjunger  med sin ljusa röst:  " i kissed the girl and i like iiiit, hahah :P        sen sjunger dom den dära  coop reklamen
smör potatis, pepparrötter, cider flinger och casewnötter ,,  hahhaa ;P

 sebastian och niklas :)

Omg, jag skulle skära wook grönsaker och skulle skära 5 rödlökar, var tvungen att springa till toan för mina ögon bara rann, ... Kollade i spegeln , de var ju blodröda och huvet bara snurrade gick inte stå upp..
anyway, när ja stekte nudelwooken, började S snacka massa skit på svenska fast med kinesikt brytning hahah :P

när jag kom hem igår, la ja mig direkt i sängen och kollade på vänner, nu har jag hittat det roligaste avsnittet!  Det är när Monica ska laga mat åt en chef och rachel är servitör och phob ska göra "smask ljud"   och chefen hade rökt lite grejer, Roligaste citatet är: well, Smack my ass and call me judy    haha det var ju roligast :)     säsong1, episode 15


Idag har gick ja upp halv tolv fast hade kunnat sova bort hela dan, men pappa kunde ÄTNLIGEN gå med på att övningsköra med mig han sa: Om en  halvtimma sitter ja i bilen.. OKEJ då skyndade ja mig som faaan, men så kom han om två timmar ( en halvtimme engligt killar, kan bli upp till två timmar, remember that!! )
så ja käkade frulle i två timmar hahah xD  ... Men sen körde vi iallfall i tre timmar!!!( i spöregnet) genom hela stan och ut på alla motorvägar, och ut till fjugesta och sen handla ica maxi i kumla sen hem :P   Det gick verkligen skit bra! pappa somnade till och med hahah :P 

 
nu sitter ja och spelar DX ball, de kan man verkligen få damp på! men kul äre   chiao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0